20-1, Maruyamacho,, Tokyo prefektur, Japan
Apa Hotel Shibuya Dogenzakaue Tokyo prefektur ligger i distriktet Central Tokyo, 400 meter från Womb Tokyo och cirka 20 minuters promenad från Yoyogi National Gymnasium. Det erbjuder bagageförvaring och restaurang. Detta 3-stjärniga hotell erbjuder Wi Fi i allmänna utrymmen, samt varuautomat och tvättomat.
Hotellet har ett centralt läge på gångavstånd från Hachikō Memorial Statue. För affärsresenärer erbjuds Takeshita-gatan ungefär 2 km bort. Gästerna kan njuta av närheten till Kitadani Park, som ligger ungefär 14 minuters promenad bort. Du hittar Tsukijis fiskmarknad 7 km från Apa Hotel Shibuya Dogenzakaue. Den närmaste tunnelbanestationen är Shibuya, belägen en kort bit från boendet.
Rummen har bekvämligheter som te-/kaffebryggare, samt gratis Wi-Fi och plattskärms-TV med satellitkanaler för gästernas underhållning. En bidé, en separat toalett och en dusch tillsammans med vattenkokare och kylskåp finns i rummen.
Detta hotell erbjuder en kontinental frukost varje dag. På det rökfria Apa Hotel Shibuya Dogenzakaue finns 2 restauranger. Det finns en lounge bar på stället. Han no Daidokoro Kadochika ligger ungefär 5 minuters promenad bort.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Apa Hotel Shibuya Dogenzakaue!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Magnus
2024-04-27
bra förbindelser, järnvägsstationen några minuters promenad från hotellet.
Per
2023-12-06
Fullständigt rent hotell i en vacker byggnad precis bredvid butiker och nattklubbar och shoppingområdet. Väldigt bra och idealiskt läge med parkering på plats. 3 km till Södermalm. Trevligt inrett hotellrum med mycket ren säng och eget badrum. Effektiv service, bra frukost. Tidig incheckning och professionell personal:)))
Olle
2023-08-08
Det var en trevlig upplevelse i Tokyo prefektur. Rummet var kompakt och hade en japansk inredning. Sängen var mycket bekväm och personalen var trevlig och välkomnande. Utsikten var magnifik, servicen var utmärkt. Hotellet hade ett otroligt läge, i närheten av Dogenzaka.
John
2023-08-02
Stället var underbart och väldigt rent. Vårt rum var rent och kompakt och hade toalettartiklar, bra utsikt och schampo. Frukosten var tillfredsställande och hade ett brett utbud av alternativ. Servicen var underbar och maten var god.